bråkoch...

Ohhej, vad dt har varit tjabb idag! ;o
Rektorerna och fritidsledarna har fått för sig att vi ska ha cabarén, konsterten, skolavslutningen pch balen på samma dag! Hur fan har de tänka att vi ska hinna? Man vill ju liksom hinna göra sig i ordning ordentliget till balen.
       Sen pratade vi med fritidsledarna och då sa dom att om dt inte passade kunde dom ta bort balen helt? :O aldrig i livet! Men vi har iaf varit ca 20 pers hos rektorn och minst lika många hos fritidsledarna och pratat men de lyssnar inte, 10-15 st sprang tillochmed ner till tidningen. HAHA, håll utkik! ;D
  *
När jag kom hem från skolan ca 15.00 satt jag mig i soffan och somnade efter att jag hade ätit lite mellanmål, när jag vaknade, shit vad illa jag mådde! ;s det har fortfarande inte släppt helt men dt har blivit bättre. Tänkte gå och lägga mig tidigt och hoppas på att skiten försvinner tills imorgon. Elr tidigt och tidigt, efter DESPERATE HOUSWIFES, världens bästa program. haha! Men jag har hört rykten om detta programet och om dt är som jag har hört så tror jag att dt från och med detta programmet kommer serien bara att bli sämre och sämre. typiskt! nej, jag är inte tv nörd. Det är faktiskt dt ändå program jag följer. så dt så! ;O höhö.

funkar inte att ladda upp bild idag, så skitsamma. Kanske komemr upp någon senare!
PUSS ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0