.

 

tjoho
Nu har jag lärt mig att lägga in bilder, haha jag lyckas med någonting för en gångs skull, inte dåligt!
Idag har jag varit i skolan, den var precis som vanligt så det finns ingenting mer att säga om det. Jag tog bussen hem och då är jag hemma ca klockan fyra, tittade på Gilmore Girls som jag alltid gör när jag kommer hem från skolan (a'

Vid sju tiden gick jag ut och fixade stallet, mina pluttar är bäst! :* Gick in och då fick vi besök av en påskakärring! Lilla grannen Alma, så söt är hon! & mycket godis fick hon av oss minsann. De stannade här en stund pratade och tittade på tv lite och så, inget märkvärdigt. Sen bestämde mamma, pappa & jag oss för att titta på film tillsammans, Olle är iväg så han missade det. Vi skulle iallafall kolla på devinci koden (stavining?) men roligt som det är att kolla på film med min familj så somnade båda mamma och pappa efter en halvtimme. Oh, puss på det failjemyset! :* haha, tanken var ju god iallafall. <3

Imorgon fyller Sanna 18 år och då ska vi iväg och fira henne!
GRATTIS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0