fjärde april, en lördag

hej!
Nu har jag tagit en paus från allt städande av mitt rum, det är verkligen skitstökigt! ;s men dt måste städas eftersom tjejerna kommer ikväll, det var längesen alla gjorde något tillsammans nu. Det blir pizza (självklart massa godis) & mycket prat. <3 Några kommer även att sova här sen men jag har inte riktigt koll på hur många, men det är ju sånt som märks. Kul ska dt bli i allafall!

Träningen för Lasse idag gick iaf jätte bra med både Chucky & Ulisco, det va grymt varmt att rida men jag klagar inte, dt är härligt! Träningen var ute i padocken och båda hästarna var väldigt taggade. Lasse var jätte nöjd med min förändring sen sist han såg mig och tyckte att jag skulle vara ute och tävla jätte mycket nu & det tänker jag självklart att göra! aja, nu har jag inte så mycket mer att säga om det mer än att mina pluttar är underbara. :*

PUSSHEJ
tänkte även haft en bild i detta inlägget men lyckades inte få in den, jag måste be någon att lära mig! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0