första april

Oh, vad jag älskar att det börjar bli vår!
(här hade jag tänkt lägga in en bild som jag tog idag på trädgårdens första blomma, men lyckas jag? - nej)

Nu börjar allt släppa och jag börjar friskna till så det blir skola imorgon. Vad skönt, jag får panik av att bara sitta hemma!
 
Idag har jag iaf varit duktig och börjat på min andra bok och jag har också varit ute & gått en runda. Jag försökte lura farfar genom att tejpa på baksidan av osthyvlen, eftersom att det är första april, men jag misslyckades (a)

Ikväll ska jag till Långasjö ridhus med mina små pollar & jag har en känsla av att dom kommer dampa loss ganska så ordentligt, men då är ju allt som vanligt! haha, Dom är iaf de bästa! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0