första doppet & massa lek

Igår kväll var familjen Johansson bjudna på middag hos familjen Steen. Annie, jag & Ida gick en runda i långasjö sen mötte vi David vid affären (& jag vann argaleken helatiden!). Haha, iallafall vi åkte tillbaka till huset och åt efterrätt sen vid typ klockan elva åkte vi in till Kalmar. Det var inte jätte mycket folk där men det var roligt. Vi åkte från Kalmar vid ett tiden och var hemma kvart i två ungefär, kollade på tv sen åt vi vid halv 3 eller nått sånt.  Sen somnade vi alla gott!


Idag vaknade vi klockan elva, åt en himlans massa frukost. Sen gick jag, Annie & David ut och körde fyrhjuling och tog massa kort. Iallafall så senare på eftermiddagen åkte Ida, annie, david, felicia, olle & jag ut och skulle fika vid sjön. Min sko flöt iväg! ;o Jag tänkte simma efter den och gjorde ett försök men det var för jävla kallt så jag klarade inte simma så länge. Jag får klara mig utan min kära sko, det var bara det att när vi skulle gå från badbryggan och till fyrhjulingen var vi tvungna att gå i genom hästhagen. Bajs! :O fyfan jag hoppade upp på idas rygg men hon trillade ihop så jag fick gå i skiten. INTE KUL!

Ikväll har vi iallafall ätit pizza med familjen Thuresson och imorgon blir det stan.




pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0