Klubbtävling & kusiner ( lördag



Ulisco & jag startade 1m och 1,10m, båda rundorna var klockrena och felfria!
<3






Chucky & jag startade 0,80m och 0,90m, båda rundorna var felfri men 0,90 klassen var helt klart bäst!
<3

På kvällen åkte familjen in till nybro för att träffa släkten (på mammas sida). Vi år påskbord, väldigt gott faktiskt. Sen kollade vi på film, åkte raggarrunda med Sanna som precis tagit körkort. Sen gick jag, Ida, Emmy & Daniella ut och gick, vi gick till Mcdonalds där vi mötte Annie och David så satt vi där och pratade en stund. Nu har jag och Daniella iallafall väldigt bra planering inför nästa år när troligen båda två går på åkrahäll. HA-HA, vi kommer ha kul!
PUSSSSS :*

Kommentarer
Postat av: johanna

Va fina dom är ulisco är väldigt fin har aldrig sett han men gör man väl nån gång:) hoppas de går bra me chucky me men gör de säkert:)

kramar johanna

2009-04-13 @ 22:41:33
URL: http://jjohannapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har ni kommit på för planer? :) , grattis till de fina rundorna med :)

2009-04-14 @ 00:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0