måndag..

Det blev ingen cross igår, jag rinde till Malin och då var allt nästan slut.
Det fick bli en runda ut och gå och sen rida. Första gången jag red sen jag skadade tummen, ont som satan gjorde dt hela tiden men dt får man ta!
       Idag har varit en jätte dyster dag i skolan, alla har varit ledsna..       <33
Annie & jag var uppe hos Claes, syven. Så nu har vi bytt från samhällsprogramet i emmaboda till samhällsprogramet i nybro. Ska bli skönt att få träffa lite nytt folk! Vi har också haft muntligt nationellt prov i matte, bobby förklarade ju inte hur man skulle göra?! ;o skitsvårt var det. Vi slutade tidigt och då gick jag, Annie, Toffen & Robert till Linden och åt pizza, (a' alltid lika gott! höhö. Nu ska jag ut och rida mina små pollar, får se om dom är lugnare än vad de var igår. man kan ju hoppas iaf! Sen tänkte jag att mamma kanske kunde färga mitt hår? så att jag slipper gå runt och vara gul i huvudet. Men det blir troligen inte av idag heller.

Jag känner att min blogg är så fruktansvärt ointressant, men jag ska bättra mig. promise.

LINNEA
Jag, lillebror & storasyster.   <3

Kommentarer
Postat av: ronja

haha då är vi två om att känna att ens blogg är ointressant ;)

2009-04-27 @ 21:41:31
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0