ons, tors

hej
Nu sitter jag vid datorn med en kopp varm O'boy. Jag gick precis upp för jag blev väckt av telefonen och den var en viss Annie Steen som ringde. haha. Mamma och pappa är i Danmark över dagen och Olle är hos våra kusiner så idag får jag en lugn dag för mig själv, så jävla härligt. Fast, tro det eller ej men jag tänkte skriva lite om min första bok till litteraturarbetet. Snart dax att lämna in ju. Aja, jag tänkte iallafall berätta lite om dom sista två dagarna eftersom att jag inte har bloggat.

ONSDAG; Annie & jag tog tåget in till nybro vid 21.35 och var inne ungefär tio i. Men ojsan, klant som jag är glömde jag min plånbok där tror jag. Hoppas att det är någon ärlig människa som hittar den så att jag får tillbaka den snart. I allafall så hade vi jättetrevligt och träffade många nya människor. Vid två tiden åkte vi hemåt. Fyfan, vilken rolig kväll vi hade!

TORSDAG; Jag vaknade upp hos Annie, vi gick upp och åt, latade oss och sen sov lite till. haha. Vi tre gick vi ut och red Annies hästar, sen direkt åkte vi hem till mig och red min hästar. Vi kom in från stallet 20 i sex och vi skulle vara i lindås klockan sex. oh, vi hade brottom. Ut & in ur duschen, snabbsminkning och ofixat hår. men dt är väl snyggt? haha. Vi kom nog iväg härifrån kvart över sex, med moped. Vi körde mopeden hem till David och ställde den där. Sen åkte vi ut till Lindås, Änglamark. Ohja, tjejerna där var taggade! haha, vi grillde, elr dom grillade, vi hämtade kebabtallrik. Det var väl typ klassen som var där och kanske 7 andra eller nått. Trevligt var det iaf. Jag åkte hem vid elva tiden, då var jag skittrött. Hoppas ni hade roligt efter det med! PUSS :*

Eftersom jag ska sitta vid datorn och skriva på mitt arbete så kommer jag nog blogga några gånger under dagen som ursäkt för att slippa plugga. (a) vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0