söndag

Tjoho.
Tjejerna var ju här igår och vi hade faktiskt väldigt trevligt även om vi inte blev så många eftersom det var många som var sjuka. Vi åt pizza, godis & pratade en massa men somnade ganska tidigt, alla var jätte trötta! 

Vid halv ett tiden åkte mamma & jag mot nybro och hämtade Olle hos kusinerna. Sen åkte vi till kosta och kollade lite, hittade inget specielt bara lite småplock &så. Vi kom hem vid fyra tiden och slöade en stund sen kom grannarna Alma och Jocke. Alma är fem år och är verkligen hästtokig, Jocke är hennes pappa. Jag tog med mig Alma ut i stallet och hon hjälpte till att ta in hästarna, eller ja hon höll lite i änden på grimskaftet. Sen hjälptes vi åt att borsta hästarna och Alma flätade manen på vår lille schettis Marabou. Hon är för söt den ungen! När hästarna var färdig borstade och flätade gav mamma och jag oss iväg på en mysig skogsrunda.

Ikväll har jag bakat  "Ninas kladdkaka". Det är nog något av det lättaste som finns att baka (t.o.m jag klarar det) & hur gott som helst verkligen! Sen kollade jag på Wipeout med pappsen & Olle, fan va roligt det ser ut! Dom banorna skulle jag vilja prova någongång när ingen kan se mig, haha. Nyss cyklade jag i 40 minuter på träningscyklen framför Sanningens ögonblick på teven. Jag känner mig faktiskt riktigt nyttig och nöjd nu. Nu ska jag ta en dusch och sedan sova, skola imorgon ju! puss&hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0