sysslingbesök & träning

Tjenixen!
Skolan bestod av mentorstid, religion, matte, tyska & cabaré, inte särsklit jobbigt och vi kom faktiskt på en hel del bra saker till cabarén tycker jag!

Min syssling Jesper kom till skolan och vi tog bussen hem, åt &så. Gick ut till hästarna och iväg mot träningen i kråksjö. Stackarn det kan inte varit kul att stå där och frysa, MOHAHA! Trevligt var det iallafall att träffa honom för det var grymt längesen sist! Min träning för Nils gick också jättebra, allt flöt på kanon!

Nu sitter jag här och kollar på hockeyn och jag blir så ledsen! Jag som så gärna ville att Hv skulle vinna  :'(  åhå, dom suger! 3-1 till FBK står det nu i skrivande stund och det är ca 5 minuter kvar. Hejdå sm-guld!

Tack för idag, Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0