tredje april

Igår var jag hos Annie hela dagen. Vi red, hon red Lisa och jag hennes andra häst Svante. Sen gick vi in och färgade håret, fyfan vad jag är missnöjd! :'( men tänkte färga elr slinga dt igen på påsklovet. Annie blev iaf jätte fin i håret!

Jag stannade och sov där & idag på morgonen blev vi självklart försenade men dt är sånt som händer. Annars var skolan helt okej idag tycker jag inte särsklit jobbig, på fysiken sista lektionen var vi tre stycken, jag, Jenny & Erika, haha!

När jag kom hem idag spelade jag lite fotboll med min lillebror & tro dt elr ej men jag träffade bollen flera gånger! Sen fikade vi &så sen gick jag ut och red båda pluttarna :*  Vi har också grillat för första gången i år & Mmm vad gott dt va!Imorgon ska jag åka och träna för Lasse Berglund som kommer till klubben & dt ska bli skitkul för dt va längesen jag red för honom.
He


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0