ungdomsträff & trerätters middag.

MÅNDAG
Dålig uppdatering jag vet (a' 
& jag ber om ursäkt!

I Måndags då ja, skolan var som vanligt. Efter skolan åkte jag hem åt, fixade stallet &så sen kom pappa hem och skjutsade upp mig till ridklubben. Där hade vi US (ungdoms sektionen) -möte. Alltid lika trevligt, vi hade kladdkaka & hallonpaj också & då blir det ju ännu trevilgare, elr hur? :)  tjockis är vad jag är! haha. Aja, vi har i alla fall planerat några aktiviteter som kommer hållas på klubben nu inom en månad så håll koll ni som är medlemmar i Eriksmåla ridklubb!

Efter US-mötet kom mamma och hämtade mig och vi åkte direkt mot Emmaboda. Vi gick in i skolan och upp mot hemkunskapsalarna, där blev vi bjudna på tre rättersmiddag. Pappa, Conny & Roger har varit med på en matlagningskurs och det var avsluting. Vi blev bjudna på förrätt, varmrätt & efterrätt och det var nog det godaste jag hade ätit på väldigt länge! Om pappa ändå kunde göra det hemma någongång! - men det kan jag nog glömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0