sry

- först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat.

Denna veckan har bestått av historia prov, nationellt prov i matte och ett stort fysik prov.
+ att jag ligger så mycket efter med litteraturarbetet.
Det är min ursäkt varför jag inte bloggat, ni förstår nog vad jag lagt all min tid på.

Jag skrev att jag skulle uppdatera om helgen, förra helgen. Men jag tänkte inte gå in på det så mycket eftersom att det faktiskt är en vecka sendan det hände. Jag tävlde iaf hela förra helgen, Chucky på lördagen och Ulisco på söndagen. Allting gick jättebra & jag var kanon nöjd med helgen! (y)

Idag var jag anmäld till en tävling i Torsås med Chucky, men det sket sig eftersom jag är så klantig som jag är.
I torsdags på träslöjd så höll jag på att tälja på något som ska bli ett pallben. I allafall så råkade jag slinta lite med kniven och skärde av fingertoppen på vänstertummen. Hur många lyckas med det? Jag och läraren Bosse sprang direkt till vårdcentralen där dom idioterna säger till mig att sätt mig och vänta.
Hallå, nöt huvud!
Bosse blev skit arg och skällde på dom och sa argt som satan; ´Hon ska fan inte vänta! haha
Då kom två doktorer springande.
först tog någon sjuksyster han om mig och skulle rengöra det, fyfan smärta säger jag bara! ;s
Efter de hade rengjort, ja då passade det att bedöva. Kunde de inte gjort det innan kanske?
De varnade att bedövningen kunde göra lite ont, och klurig som jag är tänkte jag:
Hur jävla ont kan en salva göra?
men det var ingen salva, det va ju värsta sprutorna ju. Jag fick 2-3 sprutor in runt tummen och det kändes typ som att de nådde in till benet ;o hehe.
Sen sa doktorn iaf att de skulle sy och att det var väldigt nära benet i tummen och att de va därför de bedövade så mycket. Det blev 3 stygn och nu sitter fingertoppen på plats igen! men det gör fortfarande ont som satan. 
 
Aja, nu står Ida och bakar kladdmuffins (Hannas recept) som är verkligen hur gott som helst!
ohja, jag vet om några år, om inte innan, så kommer jag rulla fram för att jag är en sån godis gris! :DD

I eftermiddag ska jag till Nybro, Daniella fyller 16 år! GRATTIS GRATTIS GULLET :*
Vi ska fira henne och så. Efter det ska vi direkt till Felicia som jag har S-A-K-N-A-T med stora bokstäver.
& fira henne eftersom hon fyllde 15 år i tisdags men då var hon på prao uppe i Linköpning.
GRATTIS I EFTERSKOTT BBY! <3

vi ses &hörs! hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0