storstaden

Idag blev jag väckt av mamma klockan åtta. Då gjorde jag mig i ordning och åt frukost, klockan nio åkte jag, Ida, mamma & Olle mot Kalmar. Vi körde först till polisstationen för att Olle & jag skulle fixa pass, fyfan va hemsk min bild blev ska ni veta! ;O
      När det var fixat åkte vi in mot stan, blev två tröjor, en softschell (stavingnen?) -jacka att rida i och jeanstights inhandlade till mig. Jag köpte en balklänning också som jag ska ha på niornas bal, men jag vet inte. Det är så svårt att veta vad man ska ha för sorts klänning. Men fin var den iallafall tycker jag!
      Jag frågade susanne, som är frisör om mitt hår och hon sa att det blev så gult för att jag hade i färgen för kort tid och att när jag ska färga om det ska jag ha i färgen i max-tiden. Jag har köpt färg nu så jag ska väl färga det någon dag i veckan, sen hoppas jag på att annie vill hjälpa mig då också! :) 
      När vi körde hem gjorde vi ett litet stopp i tvärskog och lämnade ida och sen var det nått möte. Vi fick se Sannas & Tobbes lägenhet som dom nyss flyttat in i, skit fint hade dom gjort det!
      Imorgon hoppas jag på att få träffa Amanda en stund på förmiddagen, det var hemskt längesen & jag saknar henne jätte mycket! :* Vi bor så nära varandra på helgerna men träffas aldrig nästan, så dåligt av oss! På kvällen bär det iallafall av till nybro, anniebannie und ich. wiihoo!

en väldigt gammal bild på mig & Amanda.  Puss .*

Kommentarer
Postat av: Amanda Johansson

Jag hoppas med på att vi ses <3

2009-04-14 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0