17/8

           

oh idag har jag sovit ut! phu vad skönt. jag vaknade vid halv tolv, tog det
lugnt ett tag sen gick jag ut och red Chucky, han hade dubbledamp idag
men vi tog några skutt på hinderna i skogen sen blev han lite lugnare.
annie var här en stund med, bara någon timme elr så. nu skulle hon till
emmaboda och städa bland sina fiskar, mohaha! vi skulle höras sen iaf!
så ikväll får vi se vad som händer, jag borde verkligen städa mitt rum. :(
nu är det nästan så att jag själv tycker att det är äckligt och då är det illa
kan jag lova, fyfan.

imorgon funderar annie & jag på att åka till stan, kanske iaf. det får vi se lite.
på kvällen ska jag iaf till malin carlsson och umgås med henne, jill & annie.
det ska bli jättekul, längesen vi gjorde något tillsammans nu. <3

mys till tusen.

ihhh! nu är det bara en vecka till skolan börjar & de flesta vet sina
klasser. men inga från åkrahäll väl? jag vet iaf att det bara blir en
samhällsklass i år, ganska skönt att veta för då vet jag att jag har med
mig mina älsklingar annie&jenny! :* trygghet, haha. men än så länge
är jag faktiskt inte nervös, men det kommer väl kanske på söndags
-kvällen ganska så rejält skulle jag tro, thihi vi får se!

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0