24

då var första dagen på åkrahällskolan avklarad.
det verkar faktiskt riktigt bra och jag tror att jag
kommer att trivas med både klassen och skolan :))
men jag måste erkänna att jag var lite nervös på
morgonen på vägen dit, haha.
imorgon ska alla ettor till svartbäcksmåla och ha
typ samarbetsövningar eller nått sånt.
så vi får se hur det blir! ;o hoppas det inte regnar
eller nått iaf. haha.

ikväll har jag tillbringat lite av min tid på hästryggen
men den mesta på one tree hill. just nu är jag på
andra säsongen och man bli ju fan typ beroende.
så jag har suttit osocial på rummet och tjurat med
dt. & god anledning till att tjura kan jag lova att jag har!
uscha.

men nu är det nya tag och jag ska försöka sova mig glad.
att vakna på rätt sida imon är viktigt.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0