dagens;

igår vid runt tio på kvällen ringde Annie
& sa att hon & david var påväg till mig.
ååh, vad gulligt tyckte jag. så dom kom med
chips & dip sen satt vi och kollade på film &så.
<3

DAGENS;
humör: glad!
planer: ska strax till gymmet med jenny! :)
lyssna på: allt
artist: britney spears
tv-program: one tree hill.
bästa: att jag har sovit ut! :))
blogg: ingen alls.
väder: lite mulet? men ganska varmt.
gjort: vaknat, ätit frukost & tittat på oth
beroende: sömn? ;o
känsla: trötthet & uttråkad
sämsta: mina pengar är slut! haha
klädsel: mjukisar & tshirt
mat: ingen än så länge.
frisyr: uppsatt
citat: som det står på en magnet hos farfar "tänk på att en främling är en vän du inte lärt känna"
saknad: italien <3
plats: huset
pryl: mobilen & min ipod! ;*
minne: nu kom jag att tänka på idas blåtira hon fick av en lyktstolpe i italien, haha.
längtan: värme
köp: inträde till gymmet! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0