en fredag

Jaha, det blev visst lite dålig uppdatering igår ser jag. Kan nog inte garantera att dt blir bättre idag. Nu har jag precis ätit frukost och sovit lite framför tvn (aa' Strax ska jag börja fixa i ordning mig lite för snart ska jag på 70 års kalas till världesbästa farfar! :* & ett plus på det är att jag får träffa Emma som jag inte har träffat på typ jättelänge! :)) Så dagen tillbringas i nybro med tårta & kubbspel igen skulle jag tro! haha, så mysigt.

Förresten idag är det bestämt. Annie, jag, Ellen & Malin?! Blir skickade till en ungdomsledarutbildning från ridklubben, tänk så gulligt att dom betalar det åt oss, thiihi. Det tror jag kan bli kanonukul, bästa gänget är vi ju också! :*

vi hörs kanske ikväll, men troligen inte haha .pusssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0