.

´myskvällen igår blev bra, plankstek & P.S I love you.
shit, vad sorglig den va.. men den var helt okej tycker jag.
vi somnade runt halv två, eller jag iaf felicia slocknade
någon timme tidigare, sen var det väckning 05.10.
mmmm, det är härligt! men klockan 05.30 satt vi i bilen
påväg mot trolleholm och jag sov hela bilresan ner (aa'
väldigt skönt så slapp jag den dryga tiden. haha
tävlingen gick iaf jättebra, hon blev två med nikko & femma
med sune. grattis bby! :*
iaf blev klockan alldeles för mycket för bowling eftersom
att bowlinghallen stängde visst klockan sex på söndagar,
upps! haha, ist körde jag till jenny. vi gick runt i emmaboda
och tuffade oss lite, mötte felicia, beata & jessica som hastigast,
haha. aja, vi gick in i affären en sväng också och nyttiga som
vi är köpte vi med oss vindruvor & tacochips hem.
men när vi kom tillbaka till jenny sket sig våran nyttighetsplan, haha
angela hade bakat äppelpaj så vi var ju tvungna att smaka lite (a)
där satt vi iaf och vräkte i oss till filmen tio orsaker att hata dig,
hur bra film som helst enligt mig. men sen skulle jag då ta mig hem
helt ensam på min moped i mörkret :(( det var dt läskigaste jag
har gjort på väldigt länge! huhu, jag hatar mörker.  men hem kom
jag och mamma tog emot mig direkt i dörren som jag bad henne
om när jag ringde, haha. så då sprang jag snabbt in och mina
ben skakade som tusan. haha, så nervös var jag! ;O
nu ska jag iaf snart sova. pusssssssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0