första gymnasiedagarna

Gårdagen i svartbäcksmåla var ju jättekul!
vi var bara fyra i vår grupp alla andra var typ
10-12 ;o men vi klarade oss bra ändån.
haha, anna och jag fick oss iaf goda skratt
när vi skulle spela en melodi på läskflaskor
och när jag skulle gå i skogen med förbunda
ögon och leta äpplen och hon skulle säga hur
jag skulle gå. hahah, jag lyckades bli nockad
av en sten som plötsligt stod ivägen, men jag
lyckades också snubbla över en stock och trillar
på rygg och rullade ner i backen vi stod i. fyfan vad
vi skrattade. men särsklit många äpplen hittade vi inte! :D

nollning?
idag har vi haft vanliga lektoner. på matten blev vi utdragna av 3;orna, haha. vi fick gå upp på scenen i aulan och dansakycklingdansen, precentera oss & så. endel blev tvungna att dansa där uppe alldeless själva och spela luftgitarr och så, haha. fyfan, vad nervös jag var då eller?! :o haha, men lite kul va dt allt. imorgon ska vi tillsammans med 3orna ha skattjakt, det tror jag blir kul. haha :D efter det sen sover jag hos daniella. <3

vi hörs på fredag! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0