hörby

Godeftermiddag
Klockan halv nio idag bar det av mot Hörby. Där var det regionala tävlingar och Felicia startade båda sina ponnysar. Värmen var dock väldigt påfrestande, det var verkligen grymt varmt! härligt :)) Bilresan både dit & hem sov jag som en stock. haha, jag kan inte fatta det? Jag som var så utvilad när jag vaknade idag, jag skällde inte ens lite på mamma när hon kom och väckte mig klockan åtta och det är ovanligt. Klockan fyra körde vi nog från Hörby och då var alla ritterna avklarade. Men när jag kom hem fick jag såklart lite smått med skäll för jag hade tydligen förstört gräsklipparen. Jag bara: What? det har jag nog inte gjort!! :O Fast nu när jag tänker efter så gjorde jag nog det när jag körde på åkern sist, höhö (aa' Men aldrig i livet att jag skulle erkänna det nu.

Nu ringde iaf Susanne alldeles nyss och det är pizza på gång, fyfan vad gott! jag har saknat lindåspizzan (L) thihi, så kvällen kommer väl antaglien tillbringas borta hos Felicia &dom eller här hemma med fam. Thuresson. en riktigt myspys-kväll med andra ord. :*

pusshej
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0