kort om senaste veckan

Nu ska vi se, vi kom hem den 25 juli. Efter det har jag hunnit med att umgås en massa med Annie och självklart Felicia också. Emmboda festivalen var ju i helgen och det var grymt kul där! Jag och Annie var där alla tre dagarna men sov hemma, mamma var så snäll och körde typ vid fyra på nätterna :* & jag är glad över att jag inte fick tälta där för fyfan vad det luktade bland tälten, haha. vi fick också natt och dusch-gäster både kända och okända? haha. Aja, man kan inte säga annat än att den helgen var kanon! Tyvärr så är jag en mästare på att slarva bort grejer så jag vågade inte ens ha med mig kameran dit, så bilder får ni nog inga. Rixfm festivalen var igår, det blev en lugn kväll men ändå väldigt rolig. Vi träffade mycket folk och ja, det var verkligen en lyckad kväll.

Denna veckan har också min bästa vän, Annie fyllt hela 16 år! Grattis, <3
040809


Det firade vi med tårta & pizza, våra favorit saker i livet! hahaha, (nästan iaf)
& hela dagen-kvällen blev myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0