lördag

men tjena!
än så länge idag har jag mest segat med
ida framför tvn. men rida har jag hunnit med,
i spöregn tillochmed! haha, härligt.
men iaf, snart ska jag ta min cykel och cykla bort
till felicia, ikväll ska vi ha myskväll.
vi ska hämta plankstek & hyrfilm
mmmmm, vad gott! :*

föräldrarna är på sailet så ikväll slipper
vi dom också, dt kan vara skönt ibland ju, haha

imon klockan sex går bilen mot trolleholm (?)
ett ställe som ligger långt ner i skåne iaf.
felicia ska tävla & självklart ville hon ha med mig (aa) hahah
aja, på kvällen tror jag dt blir bowling med jesper,
om han bokar banan för jag vägrar att ringa! haha.
vi hörs imon kväll!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0