onsdag

kom hem från träningen för nils för en stund sen.
det gick verkligen kalasbra idag (:
ikväll har jag bara tänkt ta det lugnt faktiskt, kanske
kollar på någon film med lillebror eller nått sånt.
fast det är klart vi brukar aldrig komma överens om
någon film så det brukar inte bli något iaf men ikväll
känner jag faktiskt för att vara snäll och låta honom
välja, haha.

imorgon hade ju annie & jag planer på att dra oss
in till stan men jag vet inte hur det blir med det.
jag hoppas hon ringer när hon kommer hem från träningen.
men jag har hört att det ska bli typ 27 grader varmt imon?
då vill man ju inte missa sin sista chans att steka järnet,
eller hur? ;o sen så börjar ju skolan och då hinner man
ju definitivt aldrig ligga i solen om det ens är någon.
jajajajajajja, vi får se hur det blir!
puss


----------------------------------------------------------------------------------------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0