torsdag & fredag

Torsdag & skattjakt'
i torsdags hade vi vanliga lektioner till typ elva elr nått sånt.
sen vid klockan tolv började skattjakten. den var väl helt
okej kul i början men sen blev det väldigt drygt faktiskt och
ont i benen fick vi alla av allt spring mellan åkrahäll och stan.
jag gick mest med jenny, annie & zehra tror jag och vi lyckades
faktiskt fixa en heldel saker, haha. sp vinner nog i år får vi hoppas! :D
skattjakten var slut runt niotiden tror jag, sen var annie och jag ute
och träffade folk tills typ elva sen gick vi hem till daniella och sov. :) 
 

Fredag'
vi började klockan 08.35 som alltid. & det ända vi gjorde i skolan var
att skriva typ en berättelse tillsammans i olika grupper om mobbing
och typ hur man skulle lösa just den situationen. sen blev det diskutioner
i helklass &så. vi fick sluta runt elva och då gick jenny & jag mot tågstationen.
men självklart missade vi typ tåget elrnått? :O när vi kom till stationen
mötte vi Jill & på den där iformationstavlan stod det att vårt tåg var ca 30 min
försenat så vi gick och köpte mat på sibylla och tog med oss. men när vi kom
tillbaka till stationen efter ca tjugo minuter så hade tåget tydligen redan gått.
otur? ohja. men vi fick sitta där och äta & invänta nästa tåg som gick typ en och
en halv timme senare. haha, väl framme i emmaboda 13.39 hade jag missat min
buss hem med en minut. den gick tydligen 13.38 ;* mm, då blir man lycklig!
men jag sprang bort till högstadiet och åkte den skolbussen hem & den busschauffören
var nog den roligaste jag har träffat på länge, haha vi hade värsta pratstunden.

när jag kom hem somnade jag i soffan och blev väckt av mamma klockan fem
och då sa hon att vi skulle åka om en halvtimme till ett 45 årskalas i nybro så då
var det bara att springa upp i duschen och sminka sig snabbt som tusan. haha.
i nybro sen umgicks jag med kusinerna &så. vi tittade på hannah montana the movie! (H) haha
& den var faktiskt bra. sen ringde annie och frågade om jag ville med på street race
och det var klart att jag ville. jag åkte med sanna & henke som också skulle bort dit och
då får vi se att polisen redan var där haha, surt! så jag åkte med annie, david, sjöberg & gumpa
in till kalmar men där var det också heldött. haha, på hemvägen var nog klockan typ två.
då blev jag avsläppt i nybro & upphämtad av bubba. så han fick var uppe typ halvanatten och höra
på mitt kackel. sen somnade jag gott & blev väckt av att mamma stod och plingade på dörren
idag på morgonen. lagom pigg & så åkte jag med mamma hem och nu idag har jag mest tagit
det lugnt, tittat på tv & fixat med hästarna och så. & jag har överenergi som bara den just nu
och jag funderar på att kolla med typ jenny om hon vill träna med mig imorgon. det kan behövas!

oj, orka läsa allt det här! :O  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Bubba? ;)

2009-08-30 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0