i know that life won't break me

Har precis suttit och samtalat en stund med min gamla Mallan. hihi, så kul att höra vad vuxen hon har blivit av att flytta hemifrån. Fast det får mig att bli ganska nöjd med att bo hemma faktiskt, slippa handla, laga mat & sånt som är alldeles för krångligt för mig.

Just nu sitter jag och lär mig spotify (lite efter alla andra?). Nu var det i alla fall min tur att ta tag i det och skaffa ett konto. Det är så skönt att slippa och sitta och krabba med youtube. Men fysatan vad reklamen är irreterande, haha! Men ack så underbart med musik.. hihi

Imorgon får jag sova till halv nio, kan nog behövas. Helgen kommer bli riktigt intensiv.
ingen som har en blå poliströja att låna ut?


Godnatt


en kopp te, en film & sömn står på min lista för kvällen

Kommentarer
Postat av: Malin

Men man e ju så illa tvungen å handlar åsånt shiet :( hah, <3

2009-12-10 @ 07:05:25
URL: http://maliiinnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0