I'm feeling nervous, tryin' to be so perfect, 'cause I know you're worth it.

Jag har kommit på att vad jag än sätter mig in och gör så måste det vara perfekt. Jag är ingen sån människa som är särskilt pedantisk och perfektionistisk i vanliga fall, när det gäller att hålla koll på saker och typ städa, snarare tvärtom. Men som tex. med hästarna! Allt som inte är perfekt är skit. Jag blir aldrig nöjd, aldrig med något jag gör. Ofta lägger jag på ett litet leende sådär och säger; "Jo, men visst. Det här var bra, jag är nöjd" . Men alltid tänker jag missnöjt att jag kan bättre! Jag tror många är sånna?! Eller har jag simmat vilse i nattmössan nu?

Jag vet iallafall att jag måste jobba på det, att våga misslyckas ibland!




Myspysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0