i'm not scared of dying, i just don't want to.


Hihi, vilken gullig vän jag har som har varit här och uppdaterat. <3

Nu är jag tillbaka, för ett tag iallfall. Men troligen kommer bloggen inte att uppdateras lika ofta som
den gjorde innan. Ni som inte har pratat med mig nu på ett tag har missat ganska mycket faktiskt,
ingenting jag kommer att skriva här nu utan nu blickar vi framåt! Men titta, är det inte sjuk? så fort jag sätter mig och ska skriva så står det helt still i mitt huvud.

Nu på fredag är det lusserugby i skolan, kommer bli så jävla kul rent ut sagt att se Annie & Jenny springa runt där nere. Haha, ser redan fram emot det! Jag och Malin har bestämt oss för att titta på och försöka fånga lite på bild. Jag är alldeles för feg för att delta och troligen skulle jag få näsblod så fort någon tittade på mig. Jag har ju en tendens att få det väldigt lätt, till och med av bara mardrömmar... knasigt. 


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0