vad ska det bli av dig? ja-a-a-ag är redan vinnare!


Mamma var för gullig idag på McDonalds. Vi körde i McDriven för jag höll på att tuppa av av hunger, haha. Sen tog det en jäkla tid att få maten, som det ofta gör i nybro?! Sen säger mamma i bilen " Nu ska han få sig en liten pik, mohaha". När killen tittar ut för att ge oss maten säger mamma med en såndär lite skeptisk ton ni vet "jaha, glömde du bort oss?" Killen bara "Nej, jag var tvungen att springa och hämta massa saker till er" med en trevlig ton som man måste ha närman jobbar inom service.

När vi stängt rutan börjar hon gapskratta och bara " HA HA HA, såg du? Han vill gärna ha sagt; Hållkäften kärring jävel, jag gör det så fort jag kan! Men med ett sånt jobb måste man ju vara trevlig helatiden. HA HA, så jävla kul att retas lite. Jag är så glad att jag inte jobbar inom service! Jag hade blivit tokig."

Självklart så var den här killen en gammal elev till mamma också, haha stackarn. Man kan inte annat än skratta.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag saknar Annelie! :D

2009-12-10 @ 21:25:56
URL: http://maliiinnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0