1

jävlar vilken åska det blev! Hörde ni elr? ;o
fysatan, jag är livrädd för åskan. haha
men nu är iaf luften så jävla mycket bättre
så det var ju bra att det blev lite oväder iaf.
tävlingen blev iaf typ en timme försenad tack vare åskan. men den kom nog igång klockan sju iaf. & vilken pärla jag har! i clearrounden 90cm gick vi nolla & i LC så vann vi! :* bilder kanske kommer sen om jag får dom skickade till mig. (vilket troligen tar några veckor ;o) thihi, men iaf! kom hem så pass sent att det inte var någon idé för något kvällsdopp. I morgon drar mamma och jag in till kalmar och shoppar järnet av sommarkläder, bikini mm till Italien. Mmm.. jag längtar!

vi hörs!
tjenixen


Kommentarer
Postat av: Lukas

Grattis kul att du vann :) Du får ha det så bra i Italien med ;D här åskade det också innan men sen blev det finväder :)

2009-07-02 @ 00:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0