8

Nu håller jag på med packningen. Jag packar i och mamma drar ut igen, ungefär så går det till! Jag har en viss tendens att alltid packa med mig för mycket, men vafan jag vill väl inte stå där nere utan kläder. Det är bättre att ha för mycket med sig än för lite tycker jag, men tydligen håller inte min kära mor med mig. Jag kom iaf på någonting som verkligen förvånade mig. Jag har grymt mycket kläder! ;o va fasen, jag hittade åtta klänningar. Jag trodde jag hade tre!? Hur många shots som helst när jag bara tittade lite längre in i garderoben ju, vilket jag inte gör särsklit ofta utan tar det som är närmast, haha. Aja, jag får väl packa det mamma vill när hon ser & när hon tittar bort får jag väl trycka i allt det andra jag vill ha med mig! thihi, busigt!

vi hörs nog imorgon & då kommer det sista inlägget.
<3 linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0