dagen innan

Packning, packning, packning...
Fast jag har inte börjat packa än men jag vet vad jag har framför mig ikväll. Men en klippning ska jag också hinna med någongång ikväll så jag cyklar nog bort lite senare. Tänkte jag skulle hinna en sväng till Annie också innan jag åker i morgon och lägga in lite låtar på ipoden och så & säga hejdå för hela 2,5 veckor! ;(( lite jobiigt faktiskt. Jag kommer sakna henne som tusan! <3 Men nu hör jag att det börja åska lite igen så jag våga nog inte köra mot Longlake riktigt än.

Idag har pappa, jag & Olle varit i Växjö och inhandlat nya mobiltelefoner. Olle har ju badat med sin och jag tappade min i toalettstolen så båda gick sönder, haha klantigafamiljen! <3 Men iaf, nästan alla mina nummer är borta så skicka dom gärna till mig! Det blev iaf en rosa T707 eller vad den hette som faktiskt verkar bra, eller är någon mobil bra nu förtiden? :O Jag tycker alla går sönder hela tiden. Men dt kanske bara är jag (& Annie vet jag med) som lyckas, haha!

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0