första juli

Igår blev det myskväll hemma hos Erika.
Riktigt trevligt! & vi kunde sitta ute helakvällen
utan att bli uppätna! är det inte fantastiskt? haha
Ebba & jag stannade kvar och sov hos Erika sen
och vi låg och kollade på oth tills typ 3 (?) då somnade
alla i tur och ordning i från filmen, haha.
Idag blev vi väckta av Ebbas väckar klocka som var
inställd på klockan 11. Erika skulle ju upp och jobba
klockan tolv så vi åt lite frukost &så sen åkte vi hemåt.
Här hemma har jag, Ida & Felix fastnat framför filmen
"Kid Svensk" sov gick på canal + tror jag. Men nu är den
slut och jag måste ut till hästarna. Idag är det dax för
en klubbtävling & jag ska bara ha med mig Chucky
faktiskt. Efter det blir det grillning med folket där uppe
och dt är alltid kul!



& är dt inte äcklig värme idag elr? ;o
Jag tycker verkligen det. Det borde åska
så det blir lite friskare luft! Men jag ska inte
klaga, verkligen inte! Hellre värme än kyla! haha.
Ikväll tror jag det blir ett kvällsdopp & jag ska nog slå
 en pling till min lillegullplutt Felicia! :*

Ha det bra! :D

- 9 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0