hasslö pojkar

Igår var Felicia & jag med Olle & Dennis på Hasslö, i Dennis sommasstuga. Det var jättemysigt förutom dom några jävla 93;or som stod precis utanför vår trädgård med stora jävla högtalare i en kundvagn och spelade dom sämsta låtarna man kan tänka sig.  Haha, iaf så bestämde felicia och jag oss för att gå och prata lite med dom. Dom stod ju ändå där och vi hade ingenting annat för oss. Men så jävla otrevliga & fega. Dom sa någonting som gömde dom sig bakom sin kompis, eller så bara kollade dom lite konstigt. Men en av killarna vågade faktiskt komma fram och prata lite, han var trevlig så länge dom andra inte hörde vad han sa. Haha, fyfan för att vara en av dom & festa med ett packet apelsinjuice utanför macken. Stackars pojkar..

Nu ska jag städa mitt rum, sen kommer det någon tidning eller bok elr vad dt va, som ska fotografera vår familj för att vi har ett familjeföretag och skriva om dt. Jippie!? haha, jag tror jag är tyst för jag kan ingenting om dt. Iaf så ska Annie & jag ta tåget in till Kalmar ikväll och kolla på ICA AGE 3 & jag har höga förväntningar, de andra filmerna är ju så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0