klantig, klantigare?

Kommer ni ihåg för kanske två veckor sen, det där om att jag köpte ett par jeanstights och sen glömde dom någonstans och fick köpa ett par nya. Kommer ni ihåg? haha, men kan ni då gissa vad jag gjorde igår elr?! De jeanstightsen jag köpte har ju fått grymt stora flåtfläckar för att det var en kille som tappade en pizza i mitt knä på midsommar, haha. Så igår när vi va i Kalmar skulle jag köpa nya. Men hade jag med mig dom hem? nej.

Igår fick jag iaf mycket inhandlat. Tre klänningar, (jeanstights), bikini, underkläder och lite smink &så. Så jag är helnöjd (y)

Idag var det tävling igen, regional på Udden med Ulisco. Jag är kanon nöjd och red två fina rundor i 1,10m fast andra runda var klart bäst! thihi, jag red så pass tidigt att vi var ifrån tävlingsplatsen redan klockan tolv. När vi kom hem blev det värsta ovädret! ;o åskade som satan! & nu är det översvämmning i stallet, inte kul. Men mamma och jag har försökt skyffla bort det mesta men dt går inte få med allt vatten. aja, det får faktiskt lösa sig!

ikväll ska Annie & jag på partajj i Nybro! (hh'
Ha en bra kväll för dt ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0