klantigast!

tjenixen.
Det har blivit dåligt med uppdatering men i helgen har jag tillbringat en timme hemma allt som allt.

I Fredags var det fest i Nybro. Vi hade skitkul! Sen sov Annie & jag hos min farfar! <3 Vi blev hämtade kl 12 typ, då sminkade jag om mig och stack direkt till Karlskrona för att titta på Felicia som red ridsport ponny cup. Fyfan, vad bra den ungen är! jag fattar inte hur man kan va så jävla fokuserad och säker! jag är grymt avis. Hon kom tvåa,stoort grattis! :*
När vi kom hem sprang jag typ i och ut ur duschen och sen direkt till Henke där det var klassfest + några till. Mycket kul måste jag säga, jag gillar 9e! <3 Tack henke för att du fixade det! Den natten sov jag hos Ebba. & jag sova som en stock hela natten kan jag lova, haha. När jag åkte sov Ebba och Ricke fortfarande, men jag åt frukost och satt och pratade med Ebbas mamma & pappa så jag var mätt och go när jag kom hem.
Hemma fick jag byta om och sen skulle vi direkt till Öland. Bella fyllar ju 18 år idag! GRATTIS!  Så vi firade henne, med tårta presenter och kubbspel, haha. På väg hem från Öland ringde Susanne och sa att middagen var pågång hemma hos dom, så då åkte vi direkt dit. & nu kl 23 kom vi hem.
Snacka om att jag kommer sova gott i natt eller! ;o Men imorgon ska jag upp tidigt för jag ska med Felicia till Lund för att kolla hästarna och på hemvägen blir vi avsläppta i Karlskrona och ska sova på Hasslö (heter det så?). Så nu hoppas vi på massa sol i Skåne & Blekinge!


(Linnea) - Skulle vi till Helsingborg imon elr?
(Felicia) - Men nej! Vi ska ju till Skåne!
(Linnea) - Fyfan..... hahahaha

klantigast
tappat min mobili toaletten (andra gången dt händer) så jätte många nummer är borta :( Så just nu använder jag pappas gamla nokia, men på onsdag ska pappsen och jag in till kalmar och köpa ny (aa'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0