nu åker vi!



Så här full var min väska men jajg lyckades faktiskt stänga den med säkert tio mer klädesplagg i ;o haha, inte dåligt! Men det där räcker ju inte, jag har en väska till såklart. thih, Nu har jag iaf nästan packat färdigt. Klev precis ur duschen så nu ska jag fixa mig och så sen packa ner sminket, plattången och det. Om 50 min kör en landrover fullpackad med fam. thuresson i upp på vår uppfart och då är det dax att åka! iiihhhhhhhhhh, värmen here we come! <3 Men tyvärr är vi inte framme i Italien förrän på Lördag, det tar ju lite tid att köra. Sen vet jag inte riktigt när hemresan blir för dt diskuteras fortfarande, det beror väl lite på väder & vind sådär. Sen verkar det också som om hemresan ska gå igenom Schweitz ( stavningen där ja?! ;o). Men vi får se, ni får iaf ha det så himla bra här hemma!

PUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0