17 juni

Förra inlägget kom nog in lite sent!
skrevs iaf på morgonen.

Vi kom iväg till Kalmar & det blev mycket in handlat.
& vill ni höra något klurigt?
Jag köpte att par jeans tights för ca 250 kr,  gick in på H&M
och la ifrån mig dom i provrummet. Jag fick inte tillbaka dom,
de gick inte att hitta igen så någon måste ha snott dom efter det.
Så jag fick köpa ett par likadana igen, det blev ett par dyra tights kan man säga! HA-HA
sån är jag, jag är liksom inte ens förvånad att jag gjorde det!
Aja, fick massa annat inhandlat också iaf, som var välbehövligt.
På kvällen var Felicia m. familj här och åt. & dom åkte precis hem.
Imorgon hade jag faktiskt tänkt att städa lite, annars tror jag inte mamma släpper
iväg mig till Öland på fredag. & köpingsvik på midsommar
vill jag ju inte missa!

vi hörs imon, puss & godnatt!


 <3
gullebild?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0