22 juni

Idag var jag duktig och gick upp klockan 8.00 och jag satt på hästen klockan 08.30.
Inte dåligt! ;O haha. Sen stack mamma, jag & Olle till Tingsryd och besiktade släpet
och gick på Börjes och lite så. Hittade faktiskt ganska mycket som jag behövde.
& självklart både åt vi och fikade vi där, det är ju så grymt gott! haha.

Nu ikväll ska jag ut och rida Ulisco, alldeless strax faktiskt. Tänkte bara se klart " What about Brian"
som går på kanal fem först (aa' Efter det råkade jag lova mamma att följa med upp
till ridklubben och sova över där med barnen som är på läger. Men det är inte så
jobbigt iaf, det blir nog bara film och så. haha, aja är man med i Ungdomssektionen
får man faktiskt offra sig för klubben. Men det kan nog bli kul tror jag! :)

Stör mig gärna med sms för tusan! :*

` LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0