27 juni

tjoho, nu är jag hemma igen!
tävlingen gick helt okej, fick ingen kanon runda men jag är nöjd ändå!
på fredag börjar superhelgen på udden och vi ska starta två 1,10m klasser
på fredagen. Sen struntar vi i de andra dagarna.

Igår kväll var det 18års fest hemma hos Jill!
Jag kom lite senare eftersom jag hade varit iväg men när jag kom var dom redan i fullgång, haha. Vi hade iaf jättetrevligt. Skitkul. Tack för den kvällen!

dagen har spenderats på gräsklipparen, jag måste ju tjäna lite pengar nu! haha
sen har jag och mamma gått en runda i Brors underbara trädgård. Mmm, nu är det sommar! <3
nyss fikade familjen + felix med mormor-bullar och saft. inte fy skam inte!
ikväll åker troligen fam. Thuresson + Johansson till Ikea en snabbrunda och sen mys på en resturang i Kalmar.
Det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0