28/6

Fagerhult nästa!
inte alls tråkigt?!
Men vi ska iaf till mormor som dt va ett tag sen jag träffade faktiskt. Vi ska äta middag &så, sen bor hon jätte nära en fin badplats så jag och lillebror Olle får väl tillbringa en stordel av dagen där. Så dt blir nog okej.

Ikväll ska min älskade Jimby bli hämtad. Hon ska vara utlånad hela sommaren & troligen hela vintern också, jag kommer sakna henne! <3 Men hon får det bra och om det är någon som har tid att rida henne och pyssla om henne så blir hon en jättelycklig ponny. Det känns skönt! + att hon inte ska så långt, madesjö. Eller va det Örsjö?




& nu hör jag att Bror kommer med jordgubbar! Han vet vad vi vill ha, mummmms! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0