ändrade planer

& självklart behövs dagen uppdateras för den blir aldrig som jag planerat, haha.
Det blev ingen övernattning för mig, för mamma och jag började bråka som vanligt.
Jag red iaf Ulisco ett riktigt hårdpass men han dampade loss enda till slutet.
När tar energin slut kan man ju undra!? I morgon är det träning på Björnö
för Ansi och jag hoppas verkligen att det går bättre än förra gången.
Aja, när jag hade ridit och var färdig i stallet upptäckte jag med stoooor glädje
att jag var utelåst. Så jag cyklade bort till Thuressons där pappa befann sig
med nycklen. Där frågade Felix, Erik & Olle mig om jag ville med och bada.
Självklart! Så vi cyklade ner till sjön, Felicia följde också med.
Först ville jag inte bada för jag frös som en jag vet inte vad. Men tillslut ändrade
jag mig och vattnet var faktiskt ganska varmt och ett plus var ju att man slapp
knotten när man låg i vattnet. Nu kom jag hem för någon timma sen och är
nyduschad och fräsch och sitter med en kopp varmchoklad, det är verkligen mys.

Ha en bra kväll, vi hörs imon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0