godmorgon

Godmorgon allihopa (y)
Klockan ringde 07.50 och då sprang jag ut och släppte ut hästarna. Nör jag kom in tog jag en kopp varm choklad och somnade sedan som en stock. Vaknade kanske för en halvtimme sen nu. Nu har jag precis fikat med mamma, Olle & farfar. Jag funderar på att lägga mig i solen lite idag, men jag hinner nog inte det. Måste rida Chucky innan jag sticker med Ulisco mot Björnö. Eller rider jag efteråt, det är kanske lite för varmt nu?

Förresten på torsdag morgon sticker jag, mamma och Ulisco till Björbäck, Halland. Där är det tävlingar i fullfart men vi stannar bara två dagar. Det ska bli skitkul & jag är taggggggggad! Hästen med hoppas jag! haha.  På torsdagen ska vi starta en 1,10m klass, lokalt. På fredagen är det dax för min första regionala start med Ulisco, 2 st 1,10m klasser. Jag hoppas inte att det ska bli några problem och det tror jag inte heller. Jag är faktiskt inte nervös än, bara laddad till 1000! Det här ska bli kul!





VI HÖRS SENARE
` LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0