gullisen zigge



Nu sitter jag & gullar med världenssötaste hund, Zigge! :*

Fam. Thuresson (- Felicia) kom hit för några timmar sen
med en jordgubbstårta, mumms <33 Den försvann ganska
fort, haha! Men dom är fortfarande kvar och jag tog på mig
att busa med hungvalpisen, han är hur söt som helst! (aa'
Fick nyss ett samtal från Felicia och på öland
var det hyffsat varmt. Hoppas det är det imon med!
Jag vill verkligen inte behöva gå i tråk-kläder,
ni förstår vad jag menar!
På midsommar ska man vara sommarklädd!
Det här var nog sista inlägget för idag,
nu ska jag ta tag i städningen som jag inte har gjort än
sen blir att packa för fulla muggar! (y)

Ha det bra över helgen nu!
puss
 ` LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0