lalala

Vi hyrde ingen film. Tiden gick för fort och det blev för sent.
Men jag har minsann sett att Rallybrudar går på tv, haha.
Den är ju kanonbra! (y)
Imorgon har Felicia och jag pratat om att åka till stan.
Vi får se om det blir Växjö eller Kalmar? ärligt talat är jag trött på båda.
Tycker inte det verkar som om affärerna får in något nytt, iaf inte specielt
ofta. Men troligen har jag fel! haha.
Jag måste hitta lite olika sommarkläningar, typ strandkläningar?
att ha med mig till Italien. Vi åker ju snart! :D
iiiih, vesuvio & spagetti Bolognes i Italien, finns det godare mat?
det är underbart.
Förresten vi ska ju bila ner, som vi gjorde sist. & jag tänkte köpa några boxar av en serie,
någon som har något förslag på vilken? då skulle jag bli glad!


* annie är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0