sol och knott

Tjoho.
Strax efter förra inlägget fick jag ett telefon samtal av Felicia.
Hon undrade om jag ville sola med henne och det ville jag
ju såklart. Men självklart när vi lagt oss för att sola tog det
bara några minuter sen blev det molnigt. Så vi gick in och
kollade på världenslöjligaste tv program som vi hittade på
kanal tre. Haha, "Momma's boy" hette det. Fyfan, det va ju så
att man skämdes för deras skull. Så jäkla löjligt. Jag tror det
går på trean imon kl. 20.00. Eller så har jag drömt det.
Jag cyklade iaf hem vid sex tiden och gick ut och red Ulisco.
Knotten höll tyvärr på att äta upp både mig och hästen så jag
gav upp, Chucky får ridas tidigt imon på morgonen innan hov-
slagaren kommer kl. 09.30. På dagen sen sticker mamma och
jag till Tingsryd. Myyys! :)

Ha det bra!
` LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0