som vanligt

vaknade av klockan vid halv nio idag, fasen va skönt och få sova någon timme längre. Det gör faktiskt jätte mycket. I skolan hade vi bara några lektioner. Inga särsklit jobbiga. Åh, jag och Jenny & Lisa pratade med Camilla, vi slipper kemiuppsatsen!  elr inte jenny men vi andra (aaa' haha. Kom igen nu stumpan, sista energin nu! Så nu är skolan i princip över för min del! Slutade klockan två och ikväll har jag tränat. Det gick jättebra!

Imorgon börjar vi klockan 11.00, sovmorgon igen! Men Annie & jag bestämde oss för att strunta i matten och tyskan och åka in till kalmar istället. Båda har lite grejer som behövs köpas. Men sen tar vi ett tåg så vi kommer tillbaka till cabaré träningen, den kan vi inte missa!
     Förresten, i söndags beställde jag en kläning från nelly.com till skolavslutningen. Jag fick den idag. Den var fin och så men grymt mycket förstor. Men mamma har lovat att hon ska sy in den och att det inte ska synas, så jag hoppas på det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0