stackars mig

Nu är dt grymt synd om mig, tycker jag själv iaf! :( haha!
På träningen skulle vi hoppa vattenmatta, som vi har gjort ungefär 10000000 gånger innan. Men idag kände min häst inte för det så han stannade och jag flög av. Landade på svanskotan så nu kan jag varken sitta, börja mig eller ligga på rygg. vilken härlig sömn jag kommer få i natt... Men just då var jag så jävla arg så jag hoppade upp igen och red banan som låg på 1,10m två gånger till och då gick det kanon (y). Men i bilden hem fick jag rulla ner sätet för det var omöjligt att sitta. Ohja, nu är jag taggad tills tävlingen på torsdag. Jag hoppas det hinner bli bättre.

Vi hörs imon.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0