tack

TACK FÖR EN UNDERBART ROLIG KVÄL IGÅR!
Det blev verkligen en bra avslutning för oss nior, jaghade skitkul!
- tyvärr tänker jag inte lägga upp några bilder eftersom att jag vet att det är föräldrar som snokar runt och läser bloggar, mina egna tex. & jag tycker inte dom har någonting med det och göra! haha.

Ikväll har jag varit och tränat för Nils. Med Ulisco hoppade jag hinder på 1,35m så jag är riktigt stolt över mig själv, haha. inte för att det är höjden som räknas men iaf. Allting annat gick ju också kanonbra! Med Chucky gick det också kanonbra, vilken stjärna! tränade mycket på omhoppningssvängar och min lilla ponny bara flyger över hinderna. Jag säger som Nils; Han har motor så att han skulle kunna dela med sig till flera andra hästar! haha.
Nu har jag tjockat mig med pizza och funderar på att sätta mig framför en film och halvsova resten av kvällen. Det är myspys.

puss

Kommentarer
Postat av: jenny :*

bra sagt om föräldrarn linnea! håller med :].

2009-06-14 @ 22:13:23
URL: http://jboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0