torsdag

Borde igentligen städa nu. Alltså verkligen! Mitt rum ser fördjävligt ut!
Jag trivs, men inte resten av familjen. haha! & eftersom det troligen är
folk som ska sova i mitt rum på midsommarnatten så har jag lovat
att städa innan midsommar.
Har ni sett vilket väder det är förresten? Här är det iaf skitväder och
pissregn hela tiden. Kan tänka mig att det är sånt väder typ över hela Sverige
nu, lagom till midsommar!
JAG ÄR TAGGAD tills imorgon iaf.
Det ska bli skitkul!
A N N I E & L I N N E A
det är det enda som behövs för en lyckad midsommar! :*










Jag hoppas på att få träffa många från Emmaboda också,
och det vet jag att jag kommer att göra!
Det här ska bli bra!
Imorgon blir jag hämtad av Annie m. familj på
förmiddagen skulle jag tro. & cykeln ska med!
Så ikväll måste jag hinna packa, rida två hästar
och .......städa :(

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0